Posted by Mohd Salleh | 6:58 PM





PEMIMPIN-PEMIMPIN AN-NUR MILLENNIUM ENTREPRENEUR GROUP


PROGRAM USAHAWAN AVAIL

AN-NUR MILLENNIUM ENTREPRENEUR GROUP
No.16, Jalan Universiti 1, Taman Universiti, 86400 Parit Raja, Batu Pahat,
Johor Darul Takzim

PENGENALAN

An-Nur Millennium Entrepreneur Group (AMEG) ditubuhkan pada 01.03.09 atas usaha DM Nor Edie, GM Salleh,GM Zainuddin dan juga kerjasama rakan distributor yang lain. Dengan bersandarkan platform yang disediakan oleh Availbeauty Sdn Bhd,kini AMEG boleh berbangga kerana dalam masa yang singkat (kurang 3 bulan) telah berjaya mendirikan pusat perniagaan sendiri di bawah naungan Aliran Teguh (Tn. Hj Ali Mokhtar Bin Sawiran) beralamat di No.16, Jalan Universiti 1, Taman Universiti, 86400 Parit Raja, Batu Pahat,Johor Darul Takzim.


PENCAPAIAN.

Dalam masa kurang 6 bulan, AMEG berjaya menawan hati lebih 800 individu untuk terlibat sama secara aktif sebagai rakan niaga. Lebih membanggakan juga dalam tempoh yang sama, AMEG telah melahirkan 1 Diamond Manager, 7 Gold Manager, 3 Silver Manager, 20 Bronze Manager, 29 Qualified Manager.

Kini AMEG mula bergerak pantas dan menguasai pasaran selatan tanah air dan bergerak mengembangkan empayar perniagaan ke seluruh Malaysia,khususnya dan ke Asia secara amnya.

Kumpulan usahawan AMEG boleh berbangga kerana dapat melahirkan usahawan yang benar-benar dapat mengubah kehidupan mereka dengan pendapatan 4-5 angka sebulan.

PERANAN:

AMEG berperanan dalam:

Membuka & berkongsi peluang perniagaan kepada individu yang berminat.


Jadual Aktiviti:
Preview Biz Setiap Isnin jam 8.30mlm
Training Class setiap Jumaat jam 8.30mlm


Menjalankan latihan dan bimbingan kepada usahawan baru.




Latihan Usahawan:
Training Elit Group,Avail Rally,COP


Membekalkan produk Avail.





Menjalankan promosi Kempen Kesedaran Pencegahan Kanser Servik Dan Barah Payu Dara














KEMPEN KESEDARAN

TAHUKAH ANDA?? bahawa pada tahun 2007, kajian stastistik menunjukkan seramai lebih 45,000 wanita telah diserang Kanser Servik Dan Barah Payu Dara dan kes tersebut meningkat 40% pada tahun berikutnya. Kini,setiap 4 minit yang berlalu,berlaku satu kematian wanita di asia akibat serangan penyakit tersebut.

Kajian membuktikaan bahawa faktor gaya hidup dari segi pemakanan berkarsinogen,penggunaan produk tercemar dan faktor sekeliling (cemaran radiasi) adalah antar punca-punca utama serangan penyakit kronik tersebut. Cara hidup masyarakat kini juga penyumbang terbesar peningkatan kadar kematian akibat kanser.

Secara umumnya,lebih 90% wanita masa kini pelbagai masalah sakit puan.Sikap malu dan kekangan adat mendorong wanita seringkali membiarkan masalah tersebut berlarutan sehingga perkara tersebut dianggap normal bagi setiap wanita yang mengalami haid.

Gejala awal seperti senggugut,keputihan,kegatalan,haid tidak menentu jika dibiarkan berlanjutan akan mengundang masalah yang lebih serius.Serangan penyakit seperti endometriosis,sist,jangkitan kuman,fibroid dan pelbagai lagi akan timbul. Jika masalah ini wujud,maka bermulalah era serangan kanser servik/ rahim yang membawa kepada masalah kemandulan,pembuangan rahim dan paling ditakuti ia berisiko tinggi menyebabkan kematian kepada penghidapnya.

RAMAI WANITA tidak menyedari penggunaan produk yang mengandungi bahan kimia seperti alat solek & tuala wanita berkualiti rendah adalah faktor utama penyumbang kepada kanser. Produk yang pelbagai jenama ini jika digunakan untuk tempoh masa yang lama akan menyebabkan pengumpulan toksik bersifat karsinogen dalam darah seterusnya menggalakkan pertumbuhan sel tidak normal dan turut memusnahkan sel sihat dalam badan. Jika berlarutan sel yang tidak normal akan menjadi kanser yang mengancam tubuh badan penghidapnya.

SEDARKAH KAUM WANITA?? bahawa kebanyakan tuala wanita berjenama di pasaran telah dicemari DIOKSIN sewaktu proses pembuatannya.Kajian menunjukkan bahawa DIOKSIN adalah antara faktor utama terjadinya masalah sakit puan dan pencetus Kanser Servik Dan Barah Payu Dara.





Platform perniagaan yang kukuh.
Avail Beauty Sdn Bhd telah bertapak melebihi 7 tahun dan melebarkan penguasaan pasaran ke 6 buah negara Asia dalam masa 4 tahun.


Mempunyai R&D dan kilang pengeluaran sendiri.
Membina kilang FC Bio Sanitary Pad di Dongguan,China atas faktor bahan mentah dan kos.


Produk berkualiti & permintaan tinggi.
Semua produk yang dihasilkan terutamanya FC BIO SANITARY PAD adalah bermutu tinggi untuk penjagaan kesihatan.

Potensi Dan Nilai Pasaran.
Contohnya FC Bio Sanitary Pad terbukti merawat dan memulihkan masalah sakit puan dan mencegah kanser servik.Nilai pasaran produk melebihi RM300juta sebulan

Modal & Risiko Rendah.
Untuk menyertai PROGRAM USAHAWAN AVAIL sangat rendah berbanding potensi perniagaan bertaraf antarabangsa.

Pulangan Tinggi.
Dengan bermodalkan RM375,anda berpeluang menikmati untung runcit RM4-RM5 per pack, pulangan modal 70%-120% serta bayaran bonus sehingga 84%.

Pelan Pemasaran mudah,adil dan saksama.

* Tiada yuran keahlian.
* GBV dan pangkat timbunan.
* Tiada had masa.
* Tiada penurunan pangkat & %.
* Kelayakan sangat rendah.
* Menikmati infiniti.
* Adil & saksama.
* Jumlah pay out 84%.
* Boleh diwariskan.

CARA DAFTAR KEAHLIAN

1. Download PAKEJ PROGRAM USAHAWAN AVAIL

2. Pilih pakej perniagaan mengikut untung yang anda kehendaki.

3. Isi maklumat yang diperlukan pada borang fax (download Borang Fax)

4. Isikan ruangan penaja
Nama : Mohamad Salleh Bin Sidek
No. K/P : 740524-01-5857
No. H/P : 019-7966190

4. Bank in jumlah pakej yang dipilih + kos penghantaran (4% daripada nilai pakej) ke akaun Maybank 1515 8401 3038 Tn Hj Ali Mokhtar Bin Sawiran (Stokis An-Nur Millennium Entrepreneur Group)

5. Tampalkan slip bank (bukti pembayaran) pada Borang Fax. Fotostat (pastikan maklumat jelas) Borang Fax tersebut.Simpan salinan asal sebagai rujukan.Faxkan salinan pendua (salinan fotostat) ke 07-4535666

6. Produk akan tiba ke alamat anda dalam tempoh 3-7 hari selepas selesai urusan pendaftaran.

6. Hubungi GM Salleh 010-6693657 @ 019-7966190 untuk pemantauan.
















0 comments